Vsestranski sedež Gingo 4 ima z revolucionarnim novim tipom hrbtnega protektorja kar 26% nižjo težo kot predhodnik. Novi protektor Aerobean združuje prednosti dveh svetov: lahkotnost napihljivega "airbag" protektorja in robustno zaščitno protektorja iz pene.
Ko k temu dodamo še izpopolnjeno geometrijo in kup drugih izboljšav, je tu odprti sedež, ki je kot nalašč za vse začetnike in rekreativne pilote, ki za natančno vodljivost padala potrebujejo trdno sedišče.
- Aerobean protektor nudi vsestranska zaščita in za 26% zmanjšuje skupno težo sedeža
- izboljšana geometrija in sistem ABS trakov pripomore k boljši letalni stabilnosti na vseh oseh
- tanjši profil omogoča kompaktnejše pakiranje
- izpopolnjen sistem pakiranja in izmeta reševalnega padala
Tehnične podrobnosti
Velikost sedeža | XS | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|---|
Višina pilota/ke (cm) | <165 | 160-175 | 170-185 | 180-190 | >185 |
Teža sedeža (kg) | 3,02 | 3,05 | 3,27 | 3,50 | 3,75 |
je doslej najlažji protektor za hrbet, ki ne deluje na principu zračne blazine ("airbag"). Protektor Aerobean v sedežu Gingo 4 tehta pičlih 200 gramov (kar 78% manj kot pri predhodniku). Kljub izjemno nizki teži in tankemu profilu pa ohranja odlično vsestransko zaščito za celo vrsto nezgodnih scenarijev.
omogoča natančno in prijetno vodenje padala. Sedež vsa sporočila ozračja prevaja v pilotu dobro čitljive informacije in padalu pa v turbulentnem ozračju izboljšuje odpornost na zapiranja.
je inovativni in dodobra preizkušeni sistem nosilnih trakov podjetja Gin in v najnovejši generaciji prinaša izpopolnjeno stabilnost tako pri letenju po "makadamu" kot pri morebitnih zapiranjih padala. ABS sistem je prilagojen za letenje s sodobnimi padali. Sistem zaponk je zasnovan tako, da preprečuje morebitno pozabljivost ali površnost pri pripenjanju v sedež.
pokriva večji del zunanje površine sedeža. Lahka in trpežna Gin eksluzivna 70D kombinacija najlon in poliestra ter ohranja dober videz tudi ko je zaprašena ali opraskana.
v notranjosti zagotavljajo sedežu daljšo življenjsko dobo.
brez gub je rezultat poglobljenega 3D načrtovanja, simulacij in testiranja. Poleg tega, da sedež nove generacije še bolje izgleda, je tudi udobnejši.
ohranja in dodatno izpopolnjuje bistveni varnostni vidik letalnega sedeža: reševalno padalo mora biti varno umeščeno v sedež, izmet pa karseda enostaven. Vodilo trakov reševalnega padala se zapira z zadrgo in je zasnovano tako, da zmanjšuje možnost napak pri nameščanju reševalnega sistema.
Podrobnosti
- Inovativni patentirani protektor Aerobean
- Prenovljeno pripenjanje z ABS sistemom, ki preprečuje, da bi se pozabili pripeti
- Barvne oznake na nastavitvenih trakovih (rdeče za krajšanje, črne za raztezanje) in na zankah za karabine
- Zadrga na stranskem vodilu trakov reševalnega padala omogoča enostavno zapiranje, daje sedežu čisto obliko in preprečuje napake pri namestitvi
- Preprosta uporaba pospeševalnega sistema
- Žep s karabinom za pripenjanje zaviralnega "G-chute" padala
- Stranski žep z elastičnim zapiranjem (desno)
- Stranski žep z zadrgo (levo)
- Hrbtni prostor z notranjim žepom in žepkom za radijsko postajo
- Trdno sedišče